FANDOM

Hatatitla

Hatatitla je známy dopravný prostriedok, ktorý sa podobá na koňa a jazdil na ňom Vinnetou a aj Old Shatterfoot a iné postavičky americko-indiánsko-ukrajinskej mytológie. Keď Hatatitla sa pohne tak hatatitlá. Takže Vinnetou hatatitlal dóle hrunkom. Hatatitla a.s. je aj známa skrachovaná firma, ktorá vyrábala Hatatitly (ale vyrobili len jednu). Sídlila v Užhorode, na Ukrajine.

HistóriaEdit

Hatatitla vznikla skrížením koňa, Ukrajinca a cesnaku niekedy pred Kristom. Voľne žijúce hatatitly sa zhatatitlovali a hatatitlením zmizli. Takže nevedno kam sa schovali. Preto sa založila fabrika Hatatitla a.s. kde sa začali vyrábať Hatatitly, hoci vyrobili len jednu Hatatitlu.

Plánované HatatitlyEdit

  • Hatatitla F50 - jeden jediný kus vyrobený
  • Hatatitla F150
  • Hatatitla F250
  • Hatatitla F374
  • Hatatitla Ibiza
  • Hatatitla Koktávia
  • Hatatitla Slogan

SúčasnosťEdit

Jediná Hatatitla je odparkovaná niekde v nejakej stajni. Kde, to nikto nevie. Uvažuje sa, že jedinú Hatatitlu zatkli v Rusku za prekročenú rýchlosť. Ďalšie Hatatitly možno tiež sú schované v Rusku. Bohvie, kde sa zhatatitlovali všetky Hatatitly. Každopádne si vždy môžte pozrieť film Vinetou, kde Vinetou hatatitlal na Hatatitle spolu s hatatitlujucim Old Shaterfootom (bratranec Big Foota).

Ak film nezoženiete, stačí zájsť do jednej firmy so švédskym nábytkom, ktorá vo svojej výbornej reštaurácii predáva mäsové guličky Hatätitlaa.

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.